بهترین برس گربه

بازدید: 1,948 بازدید
بهترین برس گربه ، گربه ها برای ما شادی و آرامشو میارن و مارو سرگرم میکنن؛ وظیفه ما هم اینه که هر کاری از دستمون برمیاد برای سلامت و آرامشش این فرشته های کوچولوی نرمالو انجام بدیم. یکی از بزرگترین کمکای ما به گربه ها و البته فرش های خونمون اینه که مدام موهاشونو شونه کنیم. تا هم ریزشش کمتر بشه و تو خونه پر موهای گربمون نشه و هم اینکه تمیز کردن گربه هامون آسون تر میشه.

بهترین برسی که برای گربه ها میتونیم بخریم

بهترین برس گربه ،

گربه ها برای ما شادی و آرامشو میارن و مارو سرگرم میکنن؛ وظیفه ما هم اینه که هر کاری از دستمون برمیاد برای سلامت و آرامشش این فرشته های کوچولوی نرمالو انجام بدیم. یکی از بزرگترین کمکای ما به گربه ها و البته فرش های خونمون اینه که مدام موهاشونو شونه کنیم. تا هم ریزشش کمتر بشه و تو خونه پر موهای گربمون نشه و هم اینکه تمیز کردن گربه هامون آسون تر میشه.

البته به جز اینا دلیل مهمتری برای شونه کردن و برس کشیدن موی گربه ها هم وجود داره! برای اینکه بدونیم وظعیت پوست گربمون در چه حاله و برآمدگی و حساسیتی روی پوستش وجود داره. یا اینکه به کک و کنه گرفتار شده یا نه باید حتما موهای گربمون رو برس بکشیمو این برس کشیدن برای گربه های مو کوتاهی مثل بمبئی و حبشی یک بار در هفته هم کفایت میکنه. چون موهای اونا بهم گره نمیخوره و ریزش موهاشونم کمتره.

اما گربه هایی مثل هیمالین و رگدال و پرشین که موهای بلند و مجعدی دارن باید حداقل یک بار در روز موهاشون شونه بشه چون قطعا اوناهم از لیسیدن موهاشون هر چند ساعت یکبار خسته میشن. شونه ها و برس های مختلفی برای گربه ها وجود داره که شما باید بدونید که کدوم نوعش برای گربتون بهتره و باهاش اذیت نمیشه.

طرز شونه کردن موهای گربه:

برای اینکه گربتون موقع شونه کردن موهاش احساس ارامش کنه و فرار نکنه باید برس رو از قسمت سر گربه به به دم گربه حرکت کنید. برای این کار میتونید از شونه هایی با دندونه های ریز استفاده کنید.

وقتی که دارید موهای گربتون رو شونه میکنید اگر خودش رو عقب کشید یا ناله کرد یعنی موجوداتی مثل کک و کنه روی بدنشن یا اینکه بدنش زخمی و کبوده پس این شونه زدن باعث میشه تا دلیل بی قراری های گربتون رو بفهمید. و خیلی سریع برید دامپزشکی.

وقتی دارید موهای خوشگل گربتون رو شونه میزنید حواستون باشه سمت گوشش نرید چون یه سری از گربه ها روی این قسمت سرشون خیلی حساسن و عصبی میشن. اگه یه وقتی گربتون سرو صورت خودش رو مالید یا شونه رو بغل کرد مانع این کارش نشید چون این هم یه بازیه و هم احساس آرامش میکنن.

وقتی دارید قسمت زیری بدن گربتون رو شونه میزنید از کنارهای شکم شروع کنید و آروم آروم به سمت شکمش برید و شونه رو به شکل مشتقیم از بالا به پایین بکشید.

اگه به هر دلیلی گربتون مانع شونه کشیدن این قسمت از بدنش شد شما هم اصرار نکنید و راحتش بذارید چون گربه ها روی شکمشون خیلی حساسن و زود استرس میگیرن. وقتی شونه از موهای گربه پر شد اول اونو خالی کنید و بعد دوباره شروع کنید به شونه زدن.

برای گربه های مو بلند بهتره این کارو 2 تا 3 بار در طول هفته تکرار کنید و البته توجه داشته باشید که در طول سال و آب و هوای مختلف باید دفعات و زمان های مختلفی رو برای شونه کردن موهای گربتون در نظر بگیرید.

معرفی بهترین برس گربه:

برس فلزی و Furminator یا برس های ضد ریزش مو بهترن اتخاب برای گربه هایی با موهای بلندن. البته که برس های slicker یار همیشگی گربه با پوشش های کوتاه یا بلندن. برای باز کردن گره های مویی گربه های مو بلند میتونید از برس های سوزنی استفاده کنید که خیلی راحت وارد موهاشون میشن و گره هارو باز میکنن.

بهترین برس گربه که میتونید برای گربه های مو کوتاه مثل گربه بمبئی بخرید، برس های دستکشیه بخاطر اینکه پوست بدن این گربه ها به خاطر تماس پیدا کردن شونه ها اذیت میشه. تازه این برس های دستکشی رو میتونید به عنوان ماساژور برای گربه هاتون استفاده کنید و باعث بشید عاشق شونه کردن موهاشون بشن.

خریدن بهترین برس گربه مخصوص گربتون خیلی راحته فقط کافیه برید سایت پتریزو و بهترین برس گربه رو پیدا کنید و سفارش بدید تا خیلی زود و با تخفیف خیلی خوب دم در خونه اونو تحویل بگیرید و گربتون رو خوشحال کنید.

 

دسته بندی آموزش گربه ها تغذیه و رژیم غذایی سگ ها راهنمای نژاد های گربه ها سلامتی و بهداشت گربه ها گربه نگهداری و آشنایی با گربه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهارده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت