خرید بچه گربه اسکاتیش و 0 تا 100 آشنایی با آن

بازدید: 1,994 بازدید
خرید بچه گربه اسکاتیش

خرید بچه گربه اسکاتیش

خرید بچه گربه اسکاتیش
خرید بچه گربه اسکاتیش | خرید بچه گربه اسکاتیش

علاقه به نگهداری از حیوانات خانگی در بسیاری از افراد دیده می‌شود و حتما در خانه اغلب این افراد شما رد پایی از حیوانات را خواهید دید به طوری که حتی اگر به انها علاقه ای هم نداشته باشید، دیدنشان باعث می شود که شما هم دلتان بخواهد یکی از حیوانات با مزه را نگهداری کنید.

افراد با توجه به شخصیت، موقعیت اجتماعی و یا شغلی شان برای خود حیوان خانگی انتخاب می کنند به همین دلیل می توان گفت که حیوان خانگی می تواند بازتابی از شخصیت خودتان هم باشد..

اگر فردی ارام، خونسرد، منظم هستید و تا حدودی از تنهایی و خلوت خودتان لذت می برید یه گربه یا بچه گربه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.گربه ها موجوداتی با مزه و ارام هستند. این موجودات دوست داشتنی اگر از کودکی اشان با شما انس بگیرند در اینده و در بزرگسالی و بالغ شدنشان همدم ، دوست و همراهی مناسب برای شما خواهند بود. یکی از نژاد های معروف و دوست داشتنی نژاد اسکاتیش است. پس اگر قصد خرید بچه گربه اسکاتیش را دارید تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

بچه گربه های اسکاتیش‌ گربه‌ هایی باهوش، مهربان و بازیگوش هستند. این شخصیت دوست‌داشتنی آن‌ها و ظاهر بانمکشان باعث شده است که در چند سال اخیر محبوبیت بسیاری کسب کنند این ویژگی اجتماعی بودن انها از کودکی تا بزرگسالی انها ، همراهشان است.

خرید بچه گربه اسکاتیش
خرید بچه گربه اسکاتیش | خرید بچه گربه اسکاتیش

گربه های اسکاتیش نیز مانند بقیه نژاد های گربه نیاز های اولیه ای و مهمی دارند که بهتر است پیش از خرید بچه گربه اسکاتیش با انها اشنا باشید به همین دلیل در ادامه آنها را برای شما شرح خواهیم داد:

1- اسباب بازی و وسایل سرگرمی:

گربه ها به دلیل اینکه اکثر اوقات ترجیح می دهند در خانه بمانند و خود را در تنهایی یا با صاحبشان مشغول کنند باید وسایل سرگرمی مناسب داشه باشند. پس اگر قصد خرید بچه گربه اسکاتیش را دارید بهتر است برای تخلیه انرژی بچه گربه اسکاتیش تان برایش اسباب بازی های نه چندان کوچک و نه چندان بزرگ بخرید ومتناسب با اندازه گربه تان اسباب بازی مناسب تهیه کنید. بچه گربه های اسکاتیش در هنگام دندان در اوردن دچار خارش لثه می شوند از این رو برایش اسباب بازی های دندونی مخصوص گربه تهیه کنید تا بتواند با استفاده از ان از خارش لثه خودش را خلاص کند.

2- مراقبت و سلامتی:

گربه ها به دلایل عوامل نژادی و تکامل هایشان مستعد بیماری های مختلف هستند که در هر نژاد متفاوت است. گربه اسکاتیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیماری های شایع در این نژاد شامل عفونت‌های گوش و ناشنوایی ، دژنراتیو مفصلی ، مشکلات قلبی ، چاقی و افزایش وزن می شود. یکی از مهم ترین و تا حدودی شایع ترین بیماری در بچه گربه ها و گربه های بالغ اسکاتیش، افسردگی است.

چرا که این گربه روحیه بازیگوش و اجتماعی ای دارد و اگر مدت زیادی تنها و از صاحب خود دور بمانند ممکن است به افسردگی مبتلا شوند و هرگونه رفتار مانند عدم تمایل به خوردن غذا و کم‌ تحرکی می تواند نشانه ابتلا به افسردگی باشد. پس اگر قصد شما خرید بچه گربه اسکاتیش است بهتر است حواستان به وضعیت روحی این گربه زیبا باشد.

حدالامکان گربه خود را از خانه بیرون نبرید چرا که امکان الوده شدن گربه خود با عوامل بیرونی را بالا می برید و همچنین ممکناست گربه شما به دلیل زیبایی و خاص بودنش توسط افراد سودجو به راحتی دزدیده شود.

خرید بچه گربه اسکاتیش
خرید بچه گربه اسکاتیش | خرید بچه گربه اسکاتیش

3- رژیم غذایی و خورد و خوراک:

در حالت عادی و ایده ال، بچه گربه های اسکاتیش باید تا حداقل 4 تا 8 هفتگی در کنار مادرشان بمانند و در درجه اول شیر گربه بخورند، تا 10 هفتگی شان باید ترجیحا از یک غذای گوشتی و ترجیحاً مرطوب استفاده کنند، این بچه گربه در این سن و دوران باید خوردن وعده های غذایی بیشتر از 4 بار در روز را در برنامه خود داشته باشند.

بچه گربه ها در حالت ایده ال باید سریع رشد کنند پس نسبت به گربه های بالغ و بزرگسال به غذای بیشتری از نظر وزنی نیاز دارند، مقدار مواد غذایی نسبت به نوع ان برای بچه گربه متفاوت است. بچه گربه های نر وزن بدنی بالاتری نسبت به گربه های ماده دارند، بنابراین ممکن است به غذای بیشتری نیاز داشته باشند.

به طور کلی بچه گربه های جوان ممکن است به 28 تا 46 گرم غذا در روز نیاز داشته باشد که این مقدار در بزرگسالی به تدریج 115 تا 170 گرم افزایش می یابد، از انجایی که این گربه مستعد چاقی و اضافه وزن است.

باید حواستان به نوع تغذیه اش باشد چرا که بسیاری به اشتباه فکر می کنند که چون این گربه از تحرک بالایی برخوردار است پس باید غذای بیشتری مصرف کند، برای جلوگیری از این مشکل از یک پزشک متخصص برنامه غذایی بگیرید.

خرید بچه گربه اسکاتیش
خرید بچه گربه اسکاتیش | خرید بچه گربه اسکاتیش

خرید بچه گربه اسکاتیش از کدام پرورش دهنده معتبر گربه در تهران امکان پذیر است؟

اگه دوست دارید بیشتر با گربه ها و زندگیشون و کارایی که انجام میدن آشنا بشید حتما مقاله ها و نوشته های پتریزو رو بخونید و سوالاتتون رو تو قسمت نظرات از ما بپرسید یا به شماره هایی که توسایت هست با ما تماس بگیرید.

برای خرید بچه گربه های نژاد دار مثل پرشین و اسکاتیش فولد و انفولد و…. میتونید به سایت پتریزو برید، حتی اگه تو شهر دیگه ای به جز تهران هستید هم پتریزو براتون عکس و فیلم میفرسته و میتونید بچه گربه مورد علاقتون رو انتخاب کنید و بعد از اون خیلی سریع بچه گربتون رو سالم و سلامت در خونتون تحویل بگیرید.

بچه گربه های اسکاتیش که از پتریزو میخرید همشون واکسن زده هستن و از پدر و مادر وارداتی و کاملا اصیلن البته پتریزو گواهینامه WFC از سازمان جهانی گربه ها از آلمان رو داره که این باعث میشه با خیال راحت تری گربه مورد علاقتون رو ازش بخرید.

لازمه اینو هم بدونید که بچه گربه های پتریزو تا 55 روزگی از شیر مادرشون تغذیه میکنن نه شیر خشک و همین باعث میشه که وقتی  به سن بلوغ رسیدن مشکلات کمتری از لحاظ بیماری های جسمی داشته باشن و شما با خیال راحت بچه گربه خوشگلتون رو بزرگ کنید. برای دیدن عکسای نژادای مختلف بچه گربه های مثل اسکاتیش فولد و پرشین میتونید به اینستا یا سایت پتریزو برید و حتی سوالی درباره نژادا داشتید از ما تو سایت بپرسید تا پرورش دهنده و مشاورای ما بهترین اطلاعات رو به شما بدن و راهنماییتون کنن

دسته بندی بلاگ راهنمای نژاد های گربه ها گربه
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 6 =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت