قطره ادرار سگ

بازدید: 1,858 بازدید
قطره ادرار سگ، توله سگ های کوچک ، سگ های بیمار و سگ های مسن توانایی و شرایط بیرون رفتن زیاد برای دستشویی را ندارند و نهایتا روزانه دو بار میتوان ان ها را برای دستشویی ازخانه خارج کرد ، پس برای نگه داری از انها در خانه و برای اینکه خانه را کثیف  نکنند خرید سینی ادرار سگ لازم و ضروری است و در کنار ان باید به سگ اموزش داد که چگونه از ان استفاده کند ، این اموزش برای سگ های بالغ و مسن بسیار سخت تر از اموزش به توله سگ هاست . ولی به طور کلی همه سگ ها نیاز به اموزش دارند و گاهی امکان دارد این اموزش موفقیت امیز نباشد و سگ شما دیر یاد بگیرد که این بستگی به نژاد و نوع سگ شما دارد

قطره ادرار سگ چگونه استفاده میشود ؟

قطره ادرار سگ، توله سگ های کوچک ، سگ های بیمار و سگ های مسن توانایی و شرایط بیرون رفتن زیاد برای دستشویی را ندارند و نهایتا روزانه دو بار میتوان ان ها را برای دستشویی ازخانه خارج کرد ، پس برای نگه داری از انها در خانه و برای اینکه خانه را کثیف  نکنند خرید سینی ادرار سگ لازم و ضروری است و در کنار ان باید به سگ اموزش داد که چگونه از ان استفاده کند ،

این اموزش برای سگ های بالغ و مسن بسیار سخت تر از اموزش به توله سگ هاست . ولی به طور کلی همه سگ ها نیاز به اموزش دارند و گاهی امکان دارد این اموزش موفقیت امیز نباشد و سگ شما دیر یاد بگیرد که این بستگی به نژاد و نوع سگ شما دارد .

توله سگ ها از سن حدودا 3 هفتگی برای دستشویی کردن حرکت میکنند و از جایی که هستند دور میشوند بنابراین برای اموزش به سگ از این سن باید به طور محکم  جدی اقدام کنید زیرا دارید کاری را به انها اموزش میدهید که به طور غریزی انها خودشان بلد هستند و توانایی فهمش را دارند ؛

برای اموزش به سگ اول از همه شما نیاز به سینی ادرار سگ دارید ، سینی مخصوص ادرار با توجه به وزن و اندازه سگ شما معمولا متغیر است و مقاوت ان فرق میکند. و در کنار ان باید از قطره ادرار سگ، اموزش ادرار به سگ استفاده کنید تا محلی را که باید برای ادرار و مدفوع به ان برود را یاد بگیرد به این صورت که :

روی پدی که در ظرف ادرار قرار میدهید بین 2 تا 5 قطره از این قطره اموزش ادرار سگ را میریزید و سگ خود را بعد از غذا خوردن یا اب خوردن بر روی ان میگذارید و حتی بعد از بیدار شدن نیز این کار را انجام میدهید . سگ شما با تکرار اینت کار به سمت بوی این قطره میرود و محل مناسب را یاد میگیرد.

باید توجه داشته باشید که ظرف ادرار سگ شما باید به اندازه کافی از ظرف غذا و اب و محل خوابیدنش دور باشد ؛ زیرا سگ ها به طور غریزی میدانند نباید در جایی که میخوابند و غذا میخورند ادرار کنند .

نحوه استفاده از قطره ادرار سگ  :

  1. دو قطره ادرار سگ از محصول را روی روزنامه یا پد مخصوص ادرار بچکانید
  2. روزنامه یا پد اغشته به قطره ادرار سگ را نزدیک محل خواب سگ قرار دهید تا وقتی از خواب بیدارشد بوی اون رو حس کنه
  3. صبر کنید تا کارش را انجام دهد و روزنامه جدی بگذارید
  4. هر دو یا سه روز روزنامه اغشته به قطره رو مقداری به جایی که میخواهید سگ در انجا ادرار کند نزدیک کنید ( حدودا 20 تا 30 سانتی متر )
  5. با تکرار این کار سگ شما به طور کامل محل ادرارش را یاد میگیرد .

نحوه اموزش ابتدایی برای رفتن به محل ادرار برای توله سگ ها :

توله سگ ها به طور حتم پس از نوشیدن مایعات یا بیدار شدن از خواب و در عرض نیم یا یک ساعت پس از خوردن غذا ادرار یا دفع مدفوع می کنند ، لذا در این موقع حیوان را به محلی که برای ادرارکردن در نظر گرفته اید منتقل کنید و نگه دارید .

این محل ممکن است قسمتی از منزل که توسط رزونامه پوشیده شده باشد یا اینکه محلی خاص برای حیوان تعبیه شده باشد . قبل و بعد توالت کردن با توله سگ بازی کنید و در حین حال کلمات خاصی را به زبان بیاورید . این کلمات بعد ها به عنوان فرمان یا علامتی جهت توالت کردن به کار خواهد رفت ، اما دقت کنید که این فرمان یا فرمان های دیگر کاملا متفاوت باشند .

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت