بهترین آرایشگاه سگ در سال 1400

بازدید: 1,930 بازدید
بهترین آرایشگاه سگ غرب تهران بهترین آرایشگاه سگ غرب تهران که چندین سال سابقه داره و آدمای مشهوری سگای کوچولوشون رو بردن اونجا و کاملا هم راضی بودن پتریزوئه! پتریزو از کادر با سابقه و کاملا آشنا با سگ ها و مدل موهای مناسب اونا تشکیل شده و تازه علاوه بر آرایشگاه سگ فروش بچه گربه هم داره و میتونید از دیدن ورجه ورجه کردن بچه گربه های کوچولو لذت ببرید.

برای اینکه یه سگ سالم داشته باشید و موهای سگتون همش تو غذا و روی فرش و وسایلتون نباشه نیاز دارید که هر چند وقت یکبار موهاشو کوتاه کنید؛ که برای این کار 2 راه دارید:

یکی اینکه توی خونه با وسیله های مخصوص خودتون موهاشون کوتاه کنید که البته کار سختیه و اگه مبتدی باشید حتی امکان صدمه زدن به شگتون هم وجود داره. از طرف دیگه چون مهارت خاصی توی این کار ندارید نمیتونید سگتون رو خوشگل موشگل کنید و مدل موهاشو بهم میریزید.

راه دیگه ای که دارید بردن سگتون به آرایشگاهه که این کار تقریبا هر  ماه یکبار انجام بشه کافیه و نیازی نیز تو مدت زمان کوتاه همش یه پاتون آرایشگاه باشه و یه پاتون خونه. اما وقتی میخواید سگ خوشگل و کوچولوتون رو به آرایشگاه ببرید باید حواستون به انتخاب درست مرکز باشه چون اگه آرایشگر سگتون نابلد باشه دقیقا همون اتفاقی میوفته که خودتون تو خونه موهاشو کوتاه کردید.

بهترین آرایشگاه سگ غرب تهران

بهترین آرایشگاه سگ غرب تهران که چندین سال سابقه داره و آدمای مشهوری سگای کوچولوشون رو بردن اونجا و کاملا هم راضی بودن پتریزوئه! پتریزو از کادر با سابقه و کاملا آشنا با سگ ها و مدل موهای مناسب اونا تشکیل شده و تازه علاوه بر آرایشگاه سگ فروش بچه گربه هم داره و میتونید از دیدن ورجه ورجه کردن بچه گربه های کوچولو لذت ببرید.

تو آرایشگاه سگ خدماتی مثل کوتاهی ناخن ها، پیرایش و کوتاهی مو، شستشو و حمام و خیلی کارای دیگه انجام میشه و تازه سگاتون رو مسواک هم میزنن و بخاطر اینکه کارشون رو کاملا بلدن سگاتون اذیت نمیشن. پس کافیه که به مجموعه پتریزو اعتماد کنید و اصلاح سگاتون رو به ما بسپارید.

سگ ها بعد از اصلاح و رفتن به آرایشگاه جذابیت خاصی پیدا می کنن؛ مخصوصا نژاد هایی مثل شیتزو، ساموید و سگ هایی که موهای بلندی دارن البته کوتاه کردن موی این سگا تو تابستون بیشتر توصیه میشه چون گرمای زیاد اذیتشون میکنه.

 

قیمتی که برای آرایشگاه سگ به شما گفته میشه معمولا بستگی به نژاد سگ شما و نوع خدماتی که میخواید فرق داره. برای اینکه بیشتر با این خدمات آشنا بشید براتون چند موردش رو نام میبریم:

  • شستشو کامل سگ شما
  • کوتاه کردن مو و ناخن سگ
  • تراشیدن کل بدن سگ
  • تراشیدن بدن سگ با موی نمدی
  • آرایش دور چشم سگ
  • آرایش دور دست و پای سگ
  • اصلاح صورت سگ
  • سوهان ناخن برای سگ
  • تمیز کردن گوش سگ
  • نظافت دهان سگ
  • برس کشیدن و گره زدایی کردن موهای بدن سگ

البته اینکه به کدوم آرایشگاه سگ و توی چه شهر و استان یا منطقه ای سگتون رو ببرید تاثیر زیادی برای قیمت آرایشگاه سگ داره. برای اینکه مدل  های کوتاهی مو و هنر آرایشگرای سگ پتریزو ببینید حتما به اینستا و صفحه اصلی سایت ما سر بزنید و بعد از اون تصمیم بگیرید که سگتون رو کجا ببرید بهتر از پتریزو!!!!

خودتون میتونید سگتون رو اصلاح کنید و به آرایشگاه سگ نبریدش:

شما میتونید با گذروندن دوره های آموزشی و خرید ماشین اصلاح خوب و با کیفیت این کارو تو خونه انجام بدید و خوشبختانه بخاطر اینکه سگا نسبت به گربه ها آروم ترن میتونید خیلی راحت سگتون رو تو خونه و توی حمام بشورید و تمیزش کنید و فقط کافیه از شامپو مخصوص سگ و نرم کننده های مخصوص بعد از حمام استفاده کنید.

هیچوقت نطافت و به آرایشگاه سگ بردن حیوون خونگیتون رو پشت گوش نندازید بخاطراینکه تاثیر مستقیمی با سلامتی سگ و افراد خانواده شما داره این موضوع رو به هیچ وجه پشت گوش نندازید تا جون شما و سلامت حیوون خونگیتون به خطر نیوفته.

 

آرایشگاه سگ تاثیر زیادی توی نمدی نشدن موهای سگ شما داره:

سگ های نژاد کوچیک مخصوصا نژاد شیتزو یکی از پر پشت ترین و بلند ترین موها رو داره و اگه سرپرست این نژاد هستید باید هر ماه موهای اونو کوتاه کنید تا هم شکل خوبی داشته باشه و هم اینکه خود سگتون اذیت نشه؛ البته روزانه شونه زدن موهاش رو هم نباید فراموش کنید. این کار باعث میشه که هم موهاش کمتر بریزه و هم بعد از یه مدت حالت نمدی نگیره و بد شکل بشه؛

چون موهاش بعد از یه مدت توهم گره میخوره باز کردن این گره ها خیل کار سختیه و حتما باید پیش یه آرایشگاه سگ خوب ببریدش تا موقع کوتاه کردن و باز کردن گره موهاش اذیتتون نکنه.

عقیم کردن سگتون میتونه توی ریزش کمتر مو و دیرتر رشد کردن موهای سگتون تاثیر زیادی بذاره پس سعی  کنید تو سن مناسب و قبل از اینکه به بلوغ برسه سگتون رو عقیم کنید. البته عقیم کردن باعث میشه  که سگتون کمتر توی خونه نشونه گذاری  کنه و باعث بد بو شدن و کثیف شدن خونه بشه.

اگه سگتون رو بریدی آرایشگاه سگ و حس کردید موقع اصلاح کردنش پشماش خیس شده و داره گریه میکنه اصلا نگران نشید بخاطر اینکه سگا کلا موجودات حساسین و البته یه سری بیماری های مربوط به چشمم دارن.

ممکنه خیس شدن چشم سگتون موقع اصلاح بخاطر حساسیت به چیز خاصی یا بیماری چشمی باشه پس بهتره تما ببریدش پیش دامپزشک تا موضوعو کامل بررسی کنه.

برای اینکه با نگهداری و روش های اصلاح کردن موی سگا بیشتر آشنا بشید بهتون پیشنهاد میکنیم که بقیه مقالات و نوشته های سایت پتریزو رو هم بخونید و اگه مایل بودید برای اصلاح سگتون از آرایشگاه سگ پتریزو وقت بگیرید به شماره هایی که توی سایت هستن زنگ بزنید تا وقت رو براتون تنظیم کنن و حواستون باشه بدون وقت قبلی نیاید چون امکان داره مجبور بشید مدت زمان زیادی رو منتظر بمونید.

 

 

 

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هجده =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت