لوازم ضروری سگ

بازدید: 1,660 بازدید
لوازم ضروری سگ قبل از هر چیزی با اهمیت ترین موضوع در به سرپرستی گرفتن یه سگ می باشد. باید قبل از هر چیزی بدونید وسایل مورد نیازش چیه و قبل از خرید خود سگ وسایلای مورد نیاز رو براش بخرید. وسایلی که مورد نیز سگا هستن به دو دسته تقسیم میشن یکی وسایل ضروری و اون یکی وسایل جانبی که نبودنش زیاد به سگ آسیب نمیزنه. ولی مهمه که لوازم ضروری سگ رو قبل از خرید سگ حتما تو خونه داشته باشید. ما قراره تو این مطلب از سایت پتریزو  برای شما توضیح مختصری از این وسایلی که گفتیم رو بنویسیم تا موقع خرید کردن مشکلی براتون پیش نیاد. پس اصلا این نوشته رو از دست ندید.

لوازم ضروری سگ

لوازم ضروری سگ قبل از هر چیزی با اهمیت ترین موضوع در به سرپرستی گرفتن یه سگ می باشد. باید قبل از هر چیزی بدونید وسایل مورد نیازش چیه و قبل از خرید خود سگ وسایلای مورد نیاز رو براش بخرید. وسایلی که مورد نیز سگا هستن به دو دسته تقسیم میشن یکی وسایل ضروری و اون یکی وسایل جانبی که نبودنش زیاد به سگ آسیب نمیزنه.

ولی مهمه که لوازم ضروری سگ رو قبل از خرید سگ حتما تو خونه داشته باشید. ما قراره تو این مطلب از سایت پتریزو  برای شما توضیح مختصری از این وسایلی که گفتیم رو بنویسیم تا موقع خرید کردن مشکلی براتون پیش نیاد. پس اصلا این نوشته رو از دست ندید.

  • ظرف آب و غذا

از مهمترین لوازم ضروری سگ برای نگهداری از یه سگ تو خونه ظرف آب و غذای اونه! این ظرف ها برای زنده موندن سگ شما ضرورین و باید از بین هزارتا مدلی که تو بازاره بهترین مدلی که هم مناسب سگتون باهش و هم رنگ و شکلش رو خودتون دوست داشته باشید برای سگتون بخرید.

ظرف آب و غذای سگ ها جنس های مختلفی هم مثل استیل، پلاستیکی وسرامیکی و به صورت معمولی، سینی دار و هوشمند داره که ظرف های هوشمند مخصوص افرادی هستن که بیرون از خونه زیاد میرن و سگشون مجبوره چند ساعتی تو خونه تنها بمونه.

پرطرفدار ترین نوع ظرف آب و غذا برای سگ ها، ظروف پلاستیکی هستن که البته مقاومت چندان زیادی نداره و حتی سگتون میتونه اونو بجوئه و بعضی وقتا باعث بیماری برای سگتون هم میشه، ما به شما توصیه میکنیم از مدلای استیل استفاده کنید.

  • باکس حمل سگ

باکس یا کیف حمل سگ مهمترین لوازم ضروری سگ برای سگه که حتی برای اوردن سگتون به خونه به اون نیاز دارید و باید حتما قبل از هرچیزی این وسیله رو بخرید، این باکسا برای وقتایی که سگتون رو میخواید به کلینیک دامپزشکی برای چکاپ های ماهانش ببرید و یا وقتی که میخواید به آرایشگاه برای اصلاح ببریدش نیاز دارید.

در اصل وقتی سگتون رو با این باکسا بیرون میبرید  برای اون یه پناهگاه و یه منطقه امن درست کردید و وقتی که میخواید سگتون رو به سفر هوایی یا زمینی ببرید داشتن این باکس ها لوازم ضروری سگ و اجباریه. حتی وقتی که میخواید به سگتون آموزش بدیدی این باکس ها خیلی کمکتون میکنن.

وقتی میخواید باکس برای سگتون بگیرید حواستون به اندازه اون باشه که سگ بتونه توی اون احساس راحتی کنه و راحت بشینه ولی خیلی هم نباید بزرگ باشه.

  • قلاده و پوزبند

قلاده رو میتونیم برای سگ تو دسته پوشاک هم بذاریم ولی درکل جزو لوازم ضروری سگ برای یه سگ قلاده و بند قلاده و پوزبند برای سگ هایی که تو آپارتمان هستن. قلاده رو با هدف کنترل سگ بیرون از خونه و جلوگیری از پارس کردن اون وقتی که غریبه ها رو میبینه برای سگ میخریم.

البته قلاده های گردنی وقتی که سگ تو خونه هم هستن باید بهشون وصل باشه و پلاک هویتی که اسم و شماره تلفن و آدرس خودتون رو روش نوشتید باید بهش آویزون باشه تا اگه گم شد بتونید راحت تر پیداش کنید.  قلاده هایی هم هستن که برای جلوگیری از کک و کنه تو فصلای بهار و تابستونه و خیلی به سگتون کمک میکنه.

وقتی سگتون بزرگ میشه حواستون باشه که قلادش رو باید عوض کنید چون با رشد سگ قلاده براش کوچیک میشه و باعث آسیب زدن به گردن سگتون میشه. هیچوقت برای توله سگتون موقع پیاده روی از قلاده گردنی استفاده نکنید چون گردنشون خیلی حساسه و ممکنه با کشیدن قلاده گردنشون خورد بشه. وقتی دارید برای سگتون قلاده گردنی میبندید حتما باید 3 انگشت بین قلاده و گردن سگتون فاصله باشه.

  • جای خواب و خونه سگ

سگ ها برای خوابیدن به یه جای خواب تمیز و نرم و گرم و امن نیاز دارن تا بتونن راحت استراحت کنن و برای ورجه ورجه کردنشون دوباره انرژی جمع کنن. برای اینکه سگتون نیاد روی تخت یا مبل بخوابه شما نیاز به یه جای سگ خوب دارید و باید از همون بچگی عادتش بدید که اونجا بخوابه تا بعدا به مشکل برنخورید. یکی از لوازم ضروری سگ تشک مناسب می باشد.

برای پیدا کردن یه تشک مناسب برای سگتون فقط کافیه اندازه سگتون رو بگیرید  و بعد از اون جنس پارچه و نرم و گرم بودنش رو ببینید چه طوره. برای سگتون دوتا جای خواب بخرید تا وقتی که اولی رو به هر دلیلی خواستید بشورید بتونید از دومی استفاده کنید.

اگه سگ شما از نژاد های پشمالوئه نباید تشکی رو براش انتخاب کنید که زیاد گرم باشه چون قطعا اونجا نمیخوابه و دنبال یه جای خنک میگرده برای خواب و اصلا ازش استفاده نمیکنه. جایی که میخواید جای خواب سگتون رو بذارید حتما باید جای آروم و ساکت و کم ترددی باشه تا سگتون با خیال راحت اونجا بخوابه و استراحت کنه. میتونید جای خواب و لونه سگ رو از فروشگاه های اینترنتی بخرید! ما تضمین میدیم که بهترین جنس موجود تو بازار رو براتون میفرستیم.

  • لوازم دستشویی سگ

توالت های سگ برای نگهداری سگ توی آپارتمان ها یه لوازم ضروری سگ به حساب میان! به جای اینکه مجبور باشید سگتون رو همش بیرون ببرید و خطر گرفتن یا مریض شدنش رو به جون بخرید میتونید از این توالت ها یا صفحه های مشبک استفاده کنید.

ولی به خاطر اینکه استفاده از این توالت ها به صورت غریزی تو سگ ها وجود نداره حتما باید شما بهش آموزش های لازم رو بدید که این کار با قطره های تعلیم ادرار انجام میشه و همچنین استفاده از تشویقی های سگ برای آموزش دادن به سگتون برای استفاده از این توالت ها ضروریه.

 

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

گربه ها

هیچ محصولی در گربه ها نیست.

ورود به سایت